KVW 2024

Inschrijfformulier deelnemer KVW 2024

WANNEER IS KVW 2024?

KVW 2024 zal plaatsvinden in de laatste week van de zomervakantie van maandag 12 tot en met vrijdag 16 augustus.

WIE KAN MEEDOEN?

Kinderen die dit schooljaar in groep 2-8 van De Stapsteen, Aan de Roer, Steenen Brug of Hubertusschool zitten en/of wonen in postcodegebied 6049 kunnen deelnemen aan KVW Herten.

WAT KOST HET?

Het inschrijfgeld bedraagt € 55,- voor groep 2-6 en € 65,- voor groep 7-8.

HOE KAN IK MIJN KIND INSCHRIJVEN?

Inschrijven van deelnemers is alleen mogelijk tijdens de inschrijfweek van zondag 14 januari 9.00 uur tot zondag 21 januari 18.00 uur via het inschrijfformulier op onze website. Daarna is inschrijving NIET meer mogelijk.

KAN IK ALS OUDER/VERZORGER ALS VRIJWILLIGER MEEDOEN BIJ KVW?

Dat kan zeker! We kunnen de KVW week niet organiseren zonder de hulp van enthousiaste vrijwilligers die samen met ons een fantastische week neerzetten waarin de kinderen centraal staan. We zullen alle ouders/verzorgers van de ingeschreven deelnemers benaderen en informeren over de mogelijkheden. Ben je niet beschikbaar tijdens de KVW week dan zijn er ook mogelijkheden om te helpen bij de voorbereidingen. Ook opa’s, oma’s, ooms en tantes zijn van harte welkom om te komen helpen!

De verplichte vrijwilligersdagen voor de ouder(s)/verzorger(s) komen per 2024 te vervallen.

DOWNLOADS

CALAMITEITEN

Hoewel we er alles aan zullen doen om dit te voorkomen, kunnen zich tijdens Kindervakantiewerk natuurlijk altijd calamiteiten voordoen. Daarom zijn wij tijdens deze week in geval van nood bereikbaar op telefoonnummer: 06-18760252.

VOLG ONS VIA