Over KVW Herten

KOEKKOEK

2003 was het jaar waar KVW Herten tot leven kwam! Dat is 20 jaar geleden. In die periode was de Oolderveste er nog niet en was de Koekoek het dorpsblaadje dat door iedereen gelezen werd! Het is deze Koekoek waar Marina (Raaymakers) in 2003 een oproep plaatste om KVW Herten op te richten met de vraag of iemand in het dorp dit samen met haar wilde oppakken.

MARINA & ASTRID

Deze oproep bracht Marina en Astrid (Nies) bij elkaar om in 2003 samen KVW Herten tot leven te brengen. Een schot in de roos! De allereerste editie was een succes! 100 kinderen melden zich en in de jaren erna groeide dit snel door naar meer dan 300 kinderen, deze groei is niet meer gestopt!

Bedankt Marina & Astrid dat jullie KVW Herten in 2003 zijn gestart.

EEN WEEK VOL AVONTUUR EN PLEZIER!

Vanaf 2003 t/m 2023 hebben ontzettend veel mensen uit het dorp zich vrijwillig ingezet voor het organiseren van KVW Herten zoals deze er nu staat. Hiermee is een traditie ontstaan.

Een traditie waar vele kinderen samen met vriendjes een hele week van huis zijn om samen op avontuur te gaan. Een week waarin ze worden ondergedompeld in allemaal nieuwe en spannende belevingen.

Verspreid over meer dan zeven locaties van Herten tot Neer leven ze zich uit met verschillende activiteiten zoals kanovaren, ravotten op luchtkussens, waterpret met waterhonkbal, overnachten samen met je vrienden, knutselen voor de kleintjes, theater, cultuur, samen varen over de Maas, met zijn allen in de bus naar een uitstapje, griezelen in de nacht tijdens de spokentocht, marshmallows roosteren aan het kampvuur, disco bij de BBQ, gave Tech activiteiten, muziek maken, drie volle zalen in de bioscoop, laser gamen, zingen, freerun en nog veel meer gave activiteiten.

De KVW-week wordt traditioneel afgesloten met een spetterende slotavond op vrijdag met alle kids, onze Jeugd members, ouders en alle vrijwilligers! Het is een week waarin elk kind welkom is en samen met meer dan 500 andere kinderen een waanzinnige tijd beleeft.

Een week vol avontuur en plezier!

BEDANKT!

Deze betrokken vrijwilligers hebben de laatste 20 jaar vanuit hun bestuurlijke en werkgroep functie een cruciale bijdrage geleverd om KVW Herten te laten uitgroeien tot een traditie. Namens alle kinderen, opa's en oma's, ouders, sponsoren en bedrijven zijn wij jullie eeuwig dankbaar!

Adwin Vilters, Alexander Verheijden, Alexandra Beckers, Amber Baselmans, Anita Cremers, Anita de Vreese, Anita Engels, Astrid Coenen, Bart Hanssen, Bas de Ruiter, Bas Rulkens, Baukje van de Ven, Ben Munten, Boudewijn Brekelmans, Celina Vossen, Chantal Hol, Charles Geraedts, Christiane Dolman, Claudia Coppen, Daniella Saccardo, Danny Schouten, Diana Beiten, Diana Smeets-Laugs, Dick van de Vorst, Dirk van Lier, Edith Hogeveen, Ellen Schoenmakers, Els Janssen, Emmy Vilters, Eric Joosten, Fons Danvers, Frank Willems, Harrie Engels, Harrie Mestrom, Hein Jambroers, Hein Passage, Hugo Breugelmans, Ilona Rulkens, Inge Brekelmans, Inge Welles, Ingrid Tollenaar, Jacqueline Teuwen, Jan Boeren, Jantine van der Ham, Jeroen Janssen, Joel Simons, Joey Clerx, Johan van Duren, Jos Helgers, Joyce Bellemakers, Judith Bons, Karel Lormans, Karel van der Sluizen, Karin Maessen, Kim Reiners, Kim Walraven, Kirstin Chorus, Kristel Ijpelaar, Laura de Haart, Laura Rovers, Leon Cremers, Leon Guffens, Lilian Lommen, Lisette Nijdam, Liza Dekker, Loes Hanssen, Maarten Helwegen, Marco Schreurs, Marjolein Verhagen, Mark Wolters, Maurino Geurts, Mayke Jilderda, Melanie Mestrom, Mieke Nieskens, Mike van Rijswijk, Nico Buytendijk, Olaf Schmit, Patrick Körvers, Paul Erren, Peter Poels, Petra Min, Ralf Florax, Ralph Maessen, Randy Beaumont, Randy Thijsen, Renée Tobben, Rianne van Birgelen, Richard van Hameren, Rik Janssen, Rob van Dael, Robert Moors, Ron Soentjens, Roy Faessen, Ruud Schlicher, Sander Geurts, Sandra de Corte, Sharon Willemsen, Stef Belgers, Suzanne Walenberg, Tjeerd Schouwerwou, Tom Gorissen, Varadi Monsanto, Vivian Berretty, Wendy Smeets, Wiek Luijten, Wil Nieskens, Willeke van Dun & Yvonne Moors.P.S. Vergeef het ons als je iemand mist in deze lijst die in de afgelopen 20 jaar binnen de organisatie heeft meegeholpen. Neem dan even de moeite om de naam door te mailen naar info@kvwherten.nl. Wij zullen er dan voor zorgen dat de naam wordt toegevoegd.

VOLG ONS VIA