INSCHRIJVING JEUGDVRIJWILLIGER KVW HERTEN 2024

De inschrijving om je aan te melden als jeugdvrijwilliger voor KVW Herten 2024 gaat weer van start. Wil jij een groep begeleiden en/of andere zaken doen tijdens KVW herten 2024 meld je dan aan via onderstaand formulier!

Inschrijfformulier Jeugdvrijwilliger KVW 2024

KVW JEUGDCLUB

Wat zijn we trots op onze KVW Jeugdclub! Al meer dan 100 jeugdleden tussen de 13 & 20 jaar die ervoor zorgen dat KVW Herten leeft. Onze KVW Jeugd dragen zorg voor verschillende vrijwilligers taken zoals groepsbegeleiding, leiding, facilitaire diensten, activiteiten bedenken, mee werken in de verschillende werkgroepen van de organisaties, ect.

Ook dit jaar gaan we de KVW Jeugdclub weer verder uitbreiden. Want bij KVW Herten geloven we dat onze Jeugd op jonge leeftijd heel veel kan leren om deel te nemen aan de organisaties van KVW Herten. En dat is ook wat we van onze Jeugd terug krijgen als feedback. En hoe mooi is het dat je bij KVW Herten ook zelf kunt aangeven wat je graag zou willen leren of doen. Hiermee dragen we bij aan de ontwikkeling van onze Jeugd en kunnen we samen met de rest van het dorp KVW Herten laten leven.

We staan er ook bij stil dat onze KVW Jeugd dit ook allemaal vrijwillig doet in hun vakantieperiode. En om deze reden hebben we ook leuke activiteiten voor de KVW Jeugdclub in de week zelf.

Wil jij ook lid worden van onze KVW Jeugdclub dan kun je je vrijblijvend aanmelden voor onze whatspapp groep? Meld je dan snel aan via onderstaande button!

Aanmelden KVW Herten Jeugdclub

LET OP

Aanmelden voor de KVW Jeugdclub is niet voor het aanmelden voor KVW Herten 2024. Weet je al dat je mee wilt helpen in 2024 dan moet je als vrijwilliger aanmelden via bovenstaand formulier.

VOLG ONS VIA