VRIJWILLIGER BIJ KVW HERTEN?

Meer dan 40 enthousiaste comité- en werkgroepleden zijn gedurende het jaar als vrijwilliger bezig met de organisatie van de KVW-week.

De werkgroep activiteiten houdt zich bezig met het bedenken en regelen van het programma, de werkgroep facilitair zorgt voor alle facilitaire zaken zoals de logistiek en food & hospitality op de locaties, de werkgroep marketing & communicatie verzorgt de social media en andere media-uitingen, werkgroep vrijwilligers & deelnemers verzorgt de inschrijving, planning en communicatie rondom de deelnemers en de werkgroep sponsoring onderhoudt de contacten met onze sponsoren. Een hele club mensen die met hart voor de zaak betrokken zijn bij KVW-Herten.

Zou je zelf ook graag een rol willen spelen als vrijwilliger bij de organisatie? Mail ons dan via onderstaande button dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Meld je aan!

ORGANISATIE KVW HERTEN

Ons organisatiecomité

Een groep van meer dan 40 vrijwilligers is het hele jaar door actief bezig met het organiseren van Kindervakantiewerk Herten. Samen zetten wij ons in voor een onvergetelijke week, zowel voor de kinderen als voor alle betrokken vrijwilligers.

Onze KVW Jeugd

Ook onze jeugd maakt deel uit van deze kern van de organisatie. Hierdoor zorgen we ervoor dat de jeugd in Herten op jonge leeftijd betrokken raakt en later kan doorgroeien in onze organisatie. In 2023 hebben we een gedurfde en bijzondere stap gezet. We hebben KVW Jeugd, bestaande uit meer dan 80 jeugdleiders, de verantwoordelijkheid gegeven om hun eigen groep te begeleiden zonder oudere vrijwilligers. En wat heeft onze KVW Jeugd dit bijzonder goed gedaan. Vanaf nu vormt KVW Jeugd onze vrijwilligersgroep die de deelnemers als groepsleiding begeleidt.

Oudervrijwilligers

Doordat we onze jeugd hebben opgenomen in onze organisatie, is de rol van de ouder-vrijwilligers, voorheen bekend als de gele shirts, veranderd. Waar we in het verleden 350 tot 400 ouders nodig hadden om KVW Herten te organiseren, hebben we er nu zo'n 125 nodig. Hierdoor hebben we in 2024 besloten om de verplichting om vrijwilligerswerk te doen voor deelname van de kinderen af te schaffen. Desondanks zullen we ongeveer 125 ouders benaderen om deel uit te maken van de organisatie, met een nieuwe indeling van de gele shirts.

Wil je als ouder deel uitmaken van onze organisatie en een functie met een gele shirt invullen, laat het ons weten via e-mail. We hebben vrijwilligers nodig in alle werkgroepen. Zoek in onderstaande lijst van de organisatie een contactpersoon die je kent en mail hen met je vraag. Als je nog niemand kent, ontvangen we graag een e-mail op: info@kvwherten.nl

Mike van RijswijkComité | Voorzittervoorzitter@kvwherten.nl
Kim ReinersComité | Penningmeester, Veiligheidadministratie@kvwherten.nl
Lilian LommenComité | Secretaris, Vrijwilligers & Deelnemersinfo@kvwherten.nl
Werkgroep KVW Kantoor
Joey Clerx (veiligheid)
Tom GorissenComité | Sponsoringsponsoring@kvwherten.nl
Werkgroepleden sponsoring:
Frank Willems
Openstaande vacatureComité | Activiteiten/Uitstapjesuitstapjes@kvwherten.nl
Randy BeaumontComité | Communicatiecommunicatie@kvwherten.nl
Werkgroepleden communicatie:
Cochise van Herk
Celina VossenComité | KVW Jeugdjeugd@kvwherten.nl
Frank WillemsComité | Slotavondslotavond@kvwherten.nl
Werkgroepleden Slotavond:
Stef Belgers, Olaf Schmit & Tom Gorissen
Joël SimonsComité | Bovenbouwbovenbouw@kvwherten.nl
Werkgroepleden activiteiten bovenbouw (blauw shirt):
Maurino Geurts, Laura de Haart, Christiane Dolman, Patrick Körvers, Jantine van der Ham, Dirk van Lier, Amber Baselmans, Kristel Ijpelaar & Frank Willems
Mayke JilderdaComité | Onderbouwonderbouw@kvwherten.nl
Werkgroepleden activiteiten onderbouw (blauw shirt):
Rob van Dael, Renée Tobben, Jeroen Janssen, Suzanne Walenberg, Liza Dekker, Vivian Berretty, Diana Smeets & Judith Bons
Olaf SchmitComité | Food & Hospitalityhospitality@kvwherten.nl
Werkgroepleden Food & Hospitality:
Saskia Beltjens, Sandra de Corte & Rianne van Birgelen
Tjeerd SchouwerwouComité | Logistiekfacilitair@kvwherten.nl
Werkgroepleden Facilitair - Logistiek (donkergroen shirt)
Mark Wolters & Inge Welles
Danny SchoutenComité | Infrastructuurfacilitair@kvwherten.nl
Werkgroepleden Facilitair - Logistiek (donkergroen shirt)
Randy Thijsen

GEZOCHT

Werkgroepleden activiteiten onderbouw (blauw shirt)

We zijn op zoek naar 2 extra werkgroepleden voor de onderbouw die graag een leidende functie willen vervullen. Je wordt een integraal onderdeel van alle voorbereidingen voor de week en zal tijdens de week de leiding hebben, samen met de rest van de werkgroep.

Tevens zijn we op zoek naar 4 werkgroepleden voor de onderbouw die, samen met het bestaande team, verschillende uitvoerende en begeleidende taken kunnen vervullen tijdens de week van KVW Herten.

Mail naar: onderbouw@kvwherten.nl

Werkgroepleden activiteiten Food & Hospitality, Logistiek & Infrastructuur

Wij zijn altijd op zoek naar werkgroepleden die binnen de verschillende domeinen ervaring hebben en een bijdrage willen leveren tijdens de week van KVW Herten.

Mail naar: onderbouw@kvwherten.nl

Dit jaar gaan we ongeveer 125 ouderenvrijwilligers indelen om deel uit te maken van onze bijzondere organisatie. We zullen verschillende mensen benaderen vanuit diverse werkgroepen. Heb jij vaardigheden die passen binnen de verschillende werkgroepen en heb je tijd en zin om tijdens de week van KVW Herten een dag of meerdere dagen te helpen, dan horen wij graag van jou.

Mail naar: info@kvwherten.nl

VOLG ONS VIA